Wintec zadel

Voor al je andere vragen ivm paarden die in andere forums niet thuishoren.
Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 03-01-2011 18:49

ik zou denken dat het u uitdagen is, niet enkel omdat iemand anders rijdt (moeten ze altijd proberen) en anderzijds gaat een jong dier dat met periodes wel proberen. Dan even braaf rijden en na een tijd weer even testen. Gewoon doorbijten en je niet laten kennen.
Altijd met iets positief eindigen, al is het na 15min of na 50min.

debby
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 51
Lid geworden op: 23-07-2010 07:22

Bericht door debby » 19-05-2011 09:33

Ik heb mijn stubben zadel hier maar te koop gezet,dit zadel past ook niet meer,mijn tinker is na de winter helemaal verandert van bouw en het rijden met zo een zadel lukte niet,hij bokte teveel.
Nu heb ik een western zadel aangekocht en deze past wel en hij is hier heel mak mee.Ik ben al gaan buiten rijden en zelfs in draf en hij heeft niets gebokt en was braaf.
Dus volgens mij lag het aan het zadel.
Vandaar dat mijn zadel te koop staat.
mvg debby

debby
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 51
Lid geworden op: 23-07-2010 07:22

Bericht door debby » 16-11-2011 11:05

Ondertussen heeft mijn tinker een tijdje stilgestaan omdat ik niet met hem naar buiten dierf ,hij bokte nogal graag en ben er dan eens afgevallen en dierf niet meer.
Nu heb ik vernomen dat ik een gezwel in mijn hoofd heb en in december wordt het weggenomen en nu heb ik zoiets van,ik moet mijn tinker verder inrijden,ik moet toch van iets doodgaan he,haha.Wel ik ben er direct mee op straat gaan rijden en hij zet geen poot meer verkeerd,ik kan ermee draven,galoperen,hij moet gewoon nog wennen aan beton en brieven bussen.
Ik heb ook een tijdje terug zijn tanden laten doen,want die waren nogal scherp en dat deed pijn .
Ben nu al een weekje terug aan het rijden en ik moet zeggen,het doet me deugd

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 16-11-2011 11:47

Oei, dat ik geen leuk nieuws dat je kreeg en hopelijk verloopt de operatie goed en kan je gewoon verder.
Maar leuk dat je je zo instelt en gewoon er voor gaat, dta maakt je sterk en zal je zeker helpen met genezen.
Gelukkig dat de tinker dan nu geen voet meer verkeerd zet en dus genieten dan maar zou ik zeggen!

Plaats reactie