Bijna 2,5 jarige Quarter merrie TOP PLEASURE BLOEDLIJNEN

Plaats hier je westernspullen te koop.
Of heb je een paard te koop?
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bijna 2,5 jarige Quarter merrie TOP PLEASURE BLOEDLIJNEN

Bericht door SugarKittie178 » 28-08-2009 15:29

Voor vrienden plaats ik hier te koop Ciana.

Geboortedatum : 29/04/2007
Geslacht : Merrie
Kleur : Bay
Schofthoogte : 1,53m
Chip en passpoort : Ja
Vader : HY ZANTONE ONE
Moeder : AXELLE

MM : Miss Pam
VM : Seattle Clue
MV: Zanquilita
VV : Hy Coppertone Chara

Ciana is reeds zadelmak en licht aangereden. Ze kent al een goede basis, dus je kan er nog alle kanten mee uit. Ze is heel leergierig en leert snel.
Moeder is ook aanwezig ginder en kan dus ook bekeken worden.
Voorlopig word ze verder doorgereden door mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vraagprijs : 3500€
Zeker nog bespreekbaar mits een goede thuis

Voor meer info gelieve je te richten tot de eigenaars. Je kan bellen op 0497/90.26.08 of mailen naar moras.viviane@hotmail.com
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Lynn
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 29-12-2008 20:40

Bericht door Lynn » 31-08-2009 19:42

Ik was echt aant denken... "Ik ken die van ergens..." Maarja ik had die op kapaza al zien staan :lol: . Ik vind het een mooike, maar die lijkt zo fijn.
Peppy, je kwam in mijn leven, en je gaat er nooit meer uit!

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 31-08-2009 20:59

Valt best goed mee hoor :wink:
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 31-08-2009 21:15

Ze lijkt me ook wel leuk, maar ook deze haar bouw is zo gek. Ze heeft er zo precies wel een stevige poep aan zitten en op 1 foto precies ook een goed gespierde kont(echt quarter-achtig), maar van voor is ze zo fijn in verhouding met de achterkant.
Hoe groot is ze eigenlijk? Ze is groot voor een quarter hé?
Als ze idd groter is, weet ik misschien iemand. Heb een zeer lange kennis die graag een quarter type paard wilt, maar de meeste zijn echt te klein voor hem. En geloof mij op de meeste paarden past hij niet qua grootte. Ze moet ook wel sterk genoeg zijn, want hij is 1m92 groot, niet dik, maar iemand met zo een grootte weegt ook wel wat meer.
Denk je dat dit paard iets voor hem zou kunnen zijn?

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 31-08-2009 21:53

@ ohanner : Hey Hanne de schofthoogte staat er dus bijgeschreven he :lol: . Ze is 1m53, ze is inderdaad groter als de meeste Quarters. Haar moeder is ook een hele grote (kan je daar ook bekijken). Vanvoor vind ik ze nu niet zo fijn hoor, valt goed mee als je haar in het echt ziet. Ze is echt al goed gespierd! En ze moet nog uitzetten want ze is nog geen 3 jaar. Misschien is het wel mogelijk, ze is toch van de grotere maat Quarters!!! Dat hij eens een kijkje komt nemen he, ik zal er dan toch zijn om ze voor te rijden. De eigenaars zelf rijden niet.
Is de persoon die jij kent een ervaren ruiter? Ze is jong en heeft wel een ervaren ruiter nodig. Ze is braaf hoor, zal niet bokken of weet ik veel wat. Maar als er iemand op haar zit die er nog niet heeft opgezeten durft ze een beetje verschieten en daardoor wat sneller vooruit zal zijn.

Ik zie het anders wel als een goede optie voor die persoon die jij zegt. Zeker als hij gewoon groot is en niet dik...
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 31-08-2009 22:21

SugarKittie178 schreef:@ ohanner : Hey Hanne de schofthoogte staat er dus bijgeschreven he :lol: . Ze is 1m53, ze is inderdaad groter als de meeste Quarters. Haar moeder is ook een hele grote (kan je daar ook bekijken). Vanvoor vind ik ze nu niet zo fijn hoor, valt goed mee als je haar in het echt ziet. Ze is echt al goed gespierd! En ze moet nog uitzetten want ze is nog geen 3 jaar. Misschien is het wel mogelijk, ze is toch van de grotere maat Quarters!!! Dat hij eens een kijkje komt nemen he, ik zal er dan toch zijn om ze voor te rijden. De eigenaars zelf rijden niet.
Is de persoon die jij kent een ervaren ruiter? Ze is jong en heeft wel een ervaren ruiter nodig. Ze is braaf hoor, zal niet bokken of weet ik veel wat. Maar als er iemand op haar zit die er nog niet heeft opgezeten durft ze een beetje verschieten en daardoor wat sneller vooruit zal zijn.

Ik zie het anders wel als een goede optie voor die persoon die jij zegt. Zeker als hij gewoon groot is en niet dik...
Ik ga het door geven aan hem, heb hem al even niet gehoord, maar ik wist dat hij een paardje zocht. Hij is een redelijk goede ruiter, maar hij is zeker geen bange van aard en komt zeer zelfzeker over.
Ik hou je op de hoogte als ik nog iets hoor van hem.
En oeps, over schofthoogte even over gezien, sorry

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 01-09-2009 06:50

@ ohanner : Dat is heel goed!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Gleyla
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 553
Lid geworden op: 01-01-2009 21:55

Bericht door Gleyla » 01-09-2009 12:17

Dat paard lijkt zo op foto nog enorm overbouwd en zit nog helemaal in de groei. Met de juiste training (die ik nu ze al zadelmak is, pas binnen een jaar zou geven, of dmv longeren met de juiste hulpmiddelen) zullen de juiste spieren op de juiste plaats ook nog wel verder ontwikkelen.

Hopelijk vindt ze snel een lief baasje

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 08-09-2009 22:22

@ ohanner : En weet je al iets van die persoon?

@ Gleyla : Ik hoop het ook!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 08-09-2009 23:40

SugarKittie178 schreef:@ ohanner : En weet je al iets van die persoon?

@ Gleyla : Ik hoop het ook!
neen, nog steeds niets van gehoord, krijg ze niet te pakken, heb al enkele malen een bericht ingesproken, maar geen reactie.

Plaats reactie