11 jaarse Quarter ruin BITLOOS, goede bloedlijnen

Plaats hier je westernspullen te koop.
Of heb je een paard te koop?
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

11 jaarse Quarter ruin BITLOOS, goede bloedlijnen

Bericht door SugarKittie178 » 26-02-2011 14:04

Te koop aangeboden

Ras : Quarter Horse
Kleur : Bay
Geslacht : Ruin
Leeftijd : 11 jaar
Grootte : 1m60
Naam : Smoke
Verkeersmak : Ja
Trailermak : Ja
Gechipt en passpoort: Nee
Papieren : AQHA-papieren ==> Frekle Quixote Smoke
V : Mr Bleu Berry Leo (Smokin All day, Bay Berry Leo, Doc N Willoa,...)
M : Freckled Betsy (Colonel San Peppy, Colonel Freckles, Betsy Quixote, Doc Quixote, Cutters Gold Betsy,...)

Smoke is een heel lief paard met een PRACHTIGE bouw. Hij heeft een zeer goede kennis van grondwerk. Hij luisterd VOLLEDIG op stemcommando's, dit aan de longe of zelfs los in de round penn. Hij heeft tevens een goede basis Showmanship at Halter. Hij is western gereden, is verkeersmak en trailermak.

Ik heb dit paard zelf nog niet lang en ik heb in het begin zeer veel problemen met hem gehad. Ik reed hem in het begin met bit. Laatst ben ik overgeschakeld naar bitloos rijden (ik heb hiervan nog geen foto's), wat de oplossing bleek te zijn. Alle problemen zijn van de baan en nu is het een zalig paardje om mee te rijden. En zijn voorkomen is zeker een plus! Hij kent dus de basis : stap, draf, galop, back up, rollbacks en spins (nog een beetje werk aan de spin, laat niet altijd zijn pivotbeen staan). Hij is wel erg voorwaarts, dus dit is GEEN paard voor een beginner!

Rede van verkoop : Mijn doel ligt niet bij het bitloos rijden

Vrijblijvend te komen kijken. Keuring door eigen dierenarts is toegestaan, ik heb niets te verbergen (heb hem zelf onlangs laten keuren en hij is kerngezond!). Paard kan gereden en voorgereden worden. Thuislevering mogelijk mits km-vergoeding. Meer foto's op aanvraag.

Vraagprijs : 4000€ bespreekbaar indien goede thuis

Voor meer interesse of vragen mail naar nestorlover@hotmail.com of bel naar 0474/59.47.41

Verreth Shari

(Tevens ook nog een 2,5 jarige Solid Paint hengst te koop. Voor meer info/foto's graag een mailtje)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie