Ook mijn excuses

Voor al je andere vragen ivm paarden die in andere forums niet thuishoren.
Plaats reactie
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Ook mijn excuses

Bericht door ohanner » 23-05-2011 22:00

Hallo allemaal,

Ook ik ben jullie excuses verschuldigd. Heb eerst nog een tijd geprobeerd zelf het forum actief te houden, maar op den duur bleven precies enkel ik en Gwen nog over en vermits ik zelf toen bijna niet meer ging rijden, was mijn motivatie op den duur ook ver zoek om te blijven proberen.
Misschien stom, maar enfin. Bij deze dus mijn excuses!!

MAAR........................................................................................
Ondertussen rij ik terug héél veel!!!
De meesten onder jullie wisten dat ik veel last had van mijn rug en dat eerst rijden af te raden was voor mij, maar uiteindelijk zeiden ze dat terug gaan rijden me meer goed zou gaan doen. Dus ben ik stillekes aan terug begonnen en naar mijn gevoel ging het elke keer een beetje beter met mijn rug.
Ik heb geen tijd om een eigen paard te houden en ook geen financiele middelen, dus moest ik op zoek naar alternatieven.
Ben dan begonnen op manege "De Hoefslag" met terug wat lessen te nemen op zondag, maar in de groepslessen bollen was leuk voor een keertje maar zag ik toch niet voor meer zitten. Paarden zijn meestal ook niet zo goed gereden en niet zo gunstig voor mijn rug op 1 na. Met dit paard heb ik ook een dressuurwedstrijd gereden en GEWONNEN. Wel laagste proef om te beginnen hé.
In een andere topic licht ik dit wel verder toe met beeldmateriaal.

Nu komt het leukste: Ik ben dus zot van PRE (pura rasa espagnol) paarden. Nu heb ik niet zo ver van bij ons thuis een man gevonden die PRE's kweekt en die 2 hengsten heeft staan die bereden worden. Door mijn verleden in spanje en mijn opleiding in de klassieke dressuur en of academische rijkunst heb ik dus de eer gekregen om met 1 van zijn hengsten te mogen rijden.
Na terug wat opfrissing begin ik aardig vooruit te gaan met dit paard.
Ook dit zal ik toelichten in een ander topic met beeldmateriaal.

En als laatste sluit ik met nog iets super leuk!!
Ik ben sinds vrijdagnacht terug van een weekje Spanje. Niet zo maar een weekje Spanje!! Ik ben namelijk een weekje met 6 andere vriendinnen de prachtige natuur gaan bewonderen van op een paardenrug. Ik was de organisatrice van deze reis en kende eigenlijk de omgeving al, maar heb weeral genoten!! Het weer was ons niet super goed gezind, maar dat heeft ons reis zeker niet verpest en iedereen wilt zeker nog terug gaan.
Ook dit zal ik nog in een andere topic plaatsen met beeldmateriaal.

Zo dit was alvast al een beetje mijn verhaal en dan zal ik nu maar eens gaan beginnen met de andere topics.
Groetjes

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 24-05-2011 19:44

Het is u vergeven :lol: . Ik heb je het al eerder gezegd, ik ben zoooo blij voor je dat je weer kan rijden. En je hebt het maar getroffen met die PRE-hengst! Verder ook heel goed dat je zo genoten hebt van Spanje!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 24-05-2011 22:22

Ja ik heb je ook gevolg op facebook en ik moet zeggen, die foto's van Spanje, tis om jaloers op te zijn zenne! En super leuk dat je dat met nog 7 andere hebt willen en kunnen delen!
Blij te horen dat je rug ook daadwerkelijk, dankzij goed rijden, weer aan de beterhand is...beter nieuws kan een paardenfan niet wensen eh ;)

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 25-05-2011 10:34

Wel dat is ook niets anders dan goed nieuws! Gelukkig kan je nu die hengst rijden en gaat je rug erop vooruit, way tot go!
En dan zo'n reis naar Spanje, om stikjaloers op te worden.
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

Plaats reactie